niedziela, 11 września 2016

DO WYBORU DO KOLORU...:)

Dzisiaj jest wielki dzień, 
.....ponieważ efekty moich długich godzin pracy przy komputerze i z uczniami ujrzą światło dzienne.Nigdy przedtem nie pisałam bloga i tylko podziwiałam działania innych.W zakładce INFO O BLOGU znajdziecie opis powódu, dla którego postanowiłam zaistnieć w blogosferze:) Są to moje skromne początki, więc proszę o wybaczenie wszelkich potknięć.
Ale do rzeczy:) 
Dzisiaj publikuję linki do moich zasobów na DYSKU GOOGLE.Znajdziecie  tam prawie 300 plików starannie podzielonych na foldery według województw.W każdym folderze są pliki pdf lub word zawierające wszystkie arkusze konkursów gimnazjalnych języka angielskiego, jakie można znaleźć na stronach kuratoriów. I tu UWAGA, jeżeli ktoś nie znajdzie folderu swojego macierzystego kuratorium, to oznacza ,że zadania konkursowe są SUPER-TAJNE i nie można ich załadować.Mnie się nie udało, a szukanie zajęło mi spooooooro czasu.Z moimi uczniami przygotowującymi się do konkursu gimnazjalnego zawsze przeglądam arkusze z całej Polski, bo to bardzo kształcące.A tak swoją drogą, ciekawe, czy jest gdzieś jakiś WYSOKI URZĘDNIK, który pofatygował się, aby rozpoznać różnice w poziomie na poszczególnych etapach w różnych województwach? Niestety LAUREAT LAUREATOWI nie jest równy:( A szkoda, bo to przecież furtka do dobrego liceum:).
Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę skorzystać z moich zasobów, to wystarczy założyć sobie konto na www.drive.google.com i  zwyczajnie kopiować wstawiane przeze mnie linki. W kolejnych postach planuję opracować 'miliony' pytań z kulturówki oraz 'setki' parafraz.Podsumowując, PROSZĘ SIĘ CZĘSTOWAĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz